Konum
bazlı uygulamalar arasında en popüler seçeneklerden olan Foursquare, geçen yıl
Swarm ismiyle devam ederek çok radikal yeniliklere gitmişti. Foursquare’in bu
yeniliklerinin ardından şirketin verilerinde de ciddi değişiklikler meydana
geldiği görülüyor, bunun en net örneği ise değerlemedeki düşüşler. Swarm yani
Foursquare için geçen yılki değerlemeler ile bu yılki değerlemeler çok cidid
fark ediyor. Geçen yıl 35 milyon dolarlık yatırımın 650 milyon değerleme ile
ölçüldüğü firmada, bu yıl 20 ile 40 milyon arasındaki yatırımların değerlemesi
250 milyon dolar düzeyinde kalıyor. Bu bilgilere göre Swarm bir duraksama
yaşayabilir tahminleri söz konusu.
18 Ocak 2016 Pazartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder